FANDOM

Hellsing Ultimate I – pierwszy odcinek z serii Hellsing Ultimate.

Streszczenie Edytuj

Wuj Integry Hellsing, Richard, nie może pogodzić się z tym, że Integra stała się głową Organizacji Hellsing po śmierci jej ojca, Arthura. Ściga ją w rezydencji Hellsing z zamiarem zamordowania jej. Integra przypomina sobie o tym, że ojciec mówił jej o tym, że gdyby znalazła się w prawdziwym niebezpieczeństwie, ma odnaleźć zapomnianą celę w piwnicach rezydencji. Richard oraz jego ludzie idą tam i znajdują dziewczynkę. Wuj strzela do Integry, raniąc ją w ramię, co powoduje przebudzenie obecnego w celi Alucarda poprzez kontakt z krwią. Wampir morduje ludzi Richarda, co wykorzystuje Integra, która z kolei zabija swojego wuja. Alucard zostaje sługą Integry, a Integra ostatnim członkiem rodu Hellsing. Są to wydarzenia odbywające się 10 lat przed właściwą akcją serii Hellsing Ultimate.

We współczesnej Anglii, Alucard zostaje wysłany na misję do Cheddar. Ma tam wytępić wampira oraz ghule. Podczas walki z miejscowym pastorem będącym wampirem napotyka policjantkę wcześniej schwytaną przez tego wampira. Zostaje ona śmiertelnie ranna, a Alucard daje jej wybór: śmierć lub zostanie wampirem. Policjantka Seras Victoria zostaje wampirem.

Kolejną misją, którą musi wypełnić Alucard, jest zniszczenie wampira w Badrick w Irlandii Północnej. Wyrusza tam razem z Seras. Na miejscu spotyka Alexandra Andersona z Iscariotu, który już poradził sobie z wampirem. Dochodzi do walki pomiędzy Alucardem, a Alexandrem. Żaden z nich nie umiera, ale z ręki Andersona ginie dwójka ludzi Integry, która przybyła zaalarmowana wiadomością o potyczce.

Postacie Edytuj

Poniżej podane są postacie występujące w odcinku, zgodnie z kolejnością pojawiania się.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Nawigacja Edytuj