FANDOM

Integra Wingates Hellsing
Integra Hellsing.jpg
Informacje
Wiek 22 lata
52 lata (na końcu)
Pseudonimy Integral Hellsing
Żelazna dziewica
Piękna Fräulein
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Należy do Organizacja Hellsing
Kościół Anglii
Konwencja Dwunastu
Debiut (manga) Tom 1
Debiut (anime) Epizod 1
Debiut (OVA) OVA 1
Głos Yoshiko Sakakibara (japoński)
Kaori Mizuhashi (japoński)
Victoria Harwood (angielski)
Tricia Dickson (angielski)

Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing (インテグラル・ファルブルケ・ウィンゲーツ・ヘルシング, Integuraru Faruburuke Wingētsu Herushingu) to jedna z głównych postaci z anime i mangi pod tytułem Hellsing. W serii TV oraz OVA jej głos jest podkładany przez Yoshiko Sakakibara i Kaori Mizuhashi (która podkłada głos młodej Integrze), a jej angielskiego głosu użyczyła Victoria Harwood oraz Tricia Dickson (która także podłożyła głos młodej Integrze).

Wygląd Edytuj

Przywódczyni organizacji Hellsing ma długie blond włosy. Nosi okulary oraz ubiera się najczęściej w garnitury, które odzwierciedlają jej pozycję. Na szyi nosi krawat oraz krzyż, który jest na wierzchu. Prawie ciągle chodzi z białymi rękawiczkami. Bardzo często można zobaczyć w jej ustach cygaro.

Osobowość Edytuj

Integra z pozoru jest kobietą surową i oschłą, lecz z czasem można zauważyć, że w głębi duszy jest osobą miłą i wyrozumiałą. Łatwo popada w gniew, jest stanowcza i konsekwentna zarówno w tym, co mówi i robi.

Historia Edytuj

W wieku 13 lat została przywódcą organizacji Hellsing. Jej wujek który od początków historii tej grupy pragnął zostać jej szefem próbował ją zabić, przez co Integra była zmuszona nieumyślnie wybudzić ze snu Alucarda, który postanowił jej służyć.

Umiejętności Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki