FANDOM

Organizacja Hellsing (ヘルシング機関, Herushingu Kikan), znana także jako Zakon Protestanckich Rycerzy (王立国教騎士団, Ōritsu Kokkyō Kishidan), jest to fikcyjna organizacja z serii Hellsing autorstwa mangaki imieniem Kouta Hirano. Jej siedziba znajduje się w Pałacu rodziny Hellsing na obrzeżach Londynu.

OpisEdytuj

Nazwa "Hellsing" pochodzi od Abrahama Van Hellsinga - postaci z powieści Drakula Brama Stokera, pojawiającej się również w mandze i anime(OVA). Obecnym liderem Organizacji Hellsing jest Integra Fairbrook Wingates Hellsing , która jest prawnuczką profesora Hellsing. W mandze Hiarno, organizacja ta jest nierozłączną częścią struktury sił Wielkiej Brytani i rządzi w niej wciąż arystokracja i monarchia. Zadaniem tej organizacji jest ochrona wybrzeży kraju przed wszelkimi zagrożeniami na tle paranormalnym. Ich metody są bardzo kontrowersyjne i niekonwencjonalne, zalicza się do nich chociażby stosowanie anty-chrześcijańskich istot, jak na przykład wampir Alucard. W serialu TV, żołnierze, ubrania, metody i narzędzia jakimi się posługiwano sugerują, że są to antyterrorystyczne parlamentarne siły uderzeniowe. Z kolei w OVA skupiano się raczej na głównych postaciach i mało pokazywani byli żołnierze i tym podobne sprawy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki