FANDOM

Schrödinger
Schrodinger OVA 5.jpg
Informacje
Wiek 90+ (wizerunek 14 lat)
Pseudonimy Kociak
Płeć Mężczyzna
Rasa Wilkołak
Należy do Millenium
Debiut (manga) Hellsing: Tom 4
Debiut (anime) Brak
Debiut (OVA) Hellsing: Ultimate OVA IV
Głos Ryoko Shiraishi
Schrödinger - członek sił Milenium i jest bezpośrednio pod rozkazami majora. Jego głoś podkłada Ryoko Shiraishi a w angielskiej wersji Laura Bailey.

Schrödinger zdobył rangę chorążego i służył w jednostce wojskowej Worewolf Millenium. Stworzył go Dr. Doc i chodź siedzi często w pobliżu tronu majora jak zwierzę również służy jako posłannik dla Millenium. Jego związek z armią jest zupełnie inny niż większości żołnierzy dowodzonych przez niego. Major wydaje się emitować poczucie przywiązania do niego, bardzo podobny do relacji właściciela pupila który nie może być na niego zły. Ze względu na jego zdolności ,,wszędzie i nigdzie'' w tym samym czasie był bardzo dobrym szpiegiem dla nowo powstalej III rzeszy.

Wygląd Edytuj

Przyjąwszy postać młodego chłopca, wydaje się że 14 letniego którym jest jednocześnie minimalny wiek młodego hitlerowca, z uszami kota i wieczystym uśmieszkiem. Ubrany w żółty strój Hitlerjunged na który składają się czarne szorty, żółta koszula, czarne wysokie do kolan skarpety i czarny krawat. Nosi także czarne buty i białe rękawiczki. W serii OVA widać u niego także ogon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki