FANDOM

Victoria Seras
Seras Victoria.jpg
Informacje
Wiek 19 lat
49 lat (na końcu)
Pseudonimy Policjantka, Drakulina, Nowa karta atutowa Hellsinga, Maleńka
Płeć Kobieta
Rasa Wampirzyca
Należy do Organizacja Hellsing
Metropolitalna Policja Londynu
Debiut (manga) Tom 1
Debiut (anime) Epizod 1
Debiut (OVA) OVA 1
Głos Fumiko Orikasa (japoński)
Kathrine T. Gray (angielski)

Victoria Seras (セラス・ヴィクトリア, Serasu Vikutoria) to jedna z głównych postaci mangi i anime Hellsing. Za życia policjantka, przemieniona przez wampira Alucarda. Alucard przestrzelił jej płuco, gdyż chciał zabić innego wampira - pastora wioski Cheddars. Victoria darzy Alucarda pewnym "uwielbieniem", dlatego nazywa go swoim mistrzem. Seras na początku jest zszokowana widząc, co sie z nią stało, jednak w końcu się przyzwyczaja. Posługuje się rusznicą 30 mm Harkonnen.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Victoria jest wybuchowa i nie zawsze udaje jej się opanować własnych emocji, a wtedy "rozsmarowuje" własnych przeciwników, ku uciesze Alucarda. Victoria jest lekko przerażona tym, co się z nią stało po przemianie. Nie za bardzo chce pić krew, ale w końcu próbuje krwi Integry, która przecina sobie palec.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Nie wiemy za dużo o przeszłości Victorii. Jedynym pewnym faktem jest to, że jako mała dziewczynka była naocznym świadkiem brutalnego morderstwa swoich rodziców. To wydarzenie zostawiło ślady w psychice dziewczyny. Sprawiała problemy wychowawcze i bywała agresywna. Miała jedno, jedyne marzenie - zostać policjantką. Choć czasem zachowywała i zachowuje się niedojrzale lub wręcz dziecinnie, ma wielką siłę woli i podczas walki stać ją na wiele.

UmiejętnościEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki