FANDOM

Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing (インテグラル・ファルブルケ・ウィンゲーツ・ヘルシング, Integuraru Faruburuke Wingētsu Herushingu) to jedna z głównych postaci z anime i mangi pod tytułem Hellsing. W serii TV oraz OVA jej głos jest podkładany przez Yoshiko Sakakibara i Kaori Mizuhashi (podkłada głos młodej Integrze), a jej angielskiego głosu użyczyła Victoria Harwood oraz Tricia Dickson (również podkłada głos młodej Integrze).

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Przywódczyni Organizacji Hellsing ma długie blond włosy. Nosi okulary oraz ubiera się najczęściej w garnitury, które odzwierciedlają jej pozycję. Na szyi nosi krawat i krzyż widoczny na wierzchu. Nierzadko można zobaczyć ją w białych rękawiczkach, z cygarem w ustach.

Osobowość Edytuj

Integra z pozoru jest kobietą surową i oschłą, lecz z czasem można zauważyć, że jest miła i wyrozumiała. Łatwo jednak popada w gniew, jest stanowcza i konsekwentna zarówno w tym, co mówi, jak i tym, co robi.

Umiejętności Edytuj

Wychowywana przez ojca na dobrą głowę rodziny, Integra przejawia zdolności dyplomacji i potrafi przekonywać ludzi, aby przeszli na jej stronę. Jest bardzo dobra w szermierce i umie posługiwać się bronią palną.

Historia Edytuj

W wieku 13 lat została przywódcą Organizacji Hellsing. Jej wujek, który od początków historii tej grupy pragnął zostać jej szefem, próbował ją zabić, przez co Integra była zmuszona nieumyślnie wybudzić ze snu Alucarda. Ten zaś postanowił jej służyć.